Content feed Comments Feed

apa itu VCC?


VCC bermaksud "virtual credit card" atau dengan kata lain dikenali sebagai kad debit maya. VCC merupakan salah satu cara untuk menyelamatkan no kad debit/credit anda daripada di expose kan ke pihak yang tidak bertanggungjawab untuk mencuri wang anda.

Ianya juga diakui sah disisi undang - undang dan anda boleh menggunakannya sebagai salah satu cara alternatif bagi memberi lebih keselamatan kepada kad kredit/debit anda.

Pihak Paypal juga turut menerima VCC untuk digunakan bagi mengaktifkan
"verify" akaun paypal anda. Begitu juga di Ebay, anda juga boleh menggunakan aplikasi VCC untuk menaik taraf akaun ebay anda kepada status "Reseller" di Ebay.

Lebih menarik lagi, pastinya ramai yang memerlukan VCC untuk membuka akaun paypal/ebay tanpa perlu bersusah payah mengambil masa yang lama untuk mendapatkan debit card di bank. Ianya hanya mengambil masa tidak sampai 10 minit untuk mendapatkan VCC tersebut.

untuk tempahan anda boleh hubungi saya terus di;
jaisensei@yahoo.com atau anda boleh YM saya.

VCC for verify paypal + ebay just RM 50.00

panduan link;
panduan cara mendapatkan debit card
bolehkah saya verify paypal dengan menggunakan debit card?
bagaimanakah caranya untuk saya mengaktifkan akaun Seller Ebay saya?
apa itu VCC?

0 comments

Post a Comment

PROMOTIONS

RAHSIA SENSA OIL AYUZIP

Rahsia Sensaoil Ayuzip | Melayu Boleh
Rahsia Kebahagiaan Sebenar Suami Isteri Hanya Dengan Sensaoil & Ayuzip
 
Nama:
Email:
 

FEEDJIT Live Traffic Feed