Content feed Comments Feed

bagaimanakah caranya untuk saya mengaktifkan akaun Seller Ebay saya?

Caranya mudah sahaja. Sebelum itu, pastikan anda telah mendaftar atau membuka akaun dahulu dengan ebay.

kemudian ikuti langkah-langkah berikut;
  • masuk/log in ke akaun ebay anda
  • klik pada "My eBay"
  • klik pada "Account"
  • klik pada "Personal information"
  • klik pada "Credit Card"
  • kemudian klik "edit" anda akan diarahkan untuk log in/sign in semula
  • terus sahaja sign in/login semula dan masukkan detail no card debit anda
Tahniah! anda telah menjadi seorang Seller E-bay.
Kad debit yang anda link kan tersebut juga boleh digunakan untuk membayar Seller Fees secara automatik.

link panduan;
panduan cara mendapatkan debit card
bolehkah saya verify paypal dengan menggunakan debit card?
bagaimanakah caranya untuk saya mengaktifkan akaun Seller Ebay saya?
apa itu VCC?

0 comments

Post a Comment

PROMOTIONS

RAHSIA SENSA OIL AYUZIP

Rahsia Sensaoil Ayuzip | Melayu Boleh
Rahsia Kebahagiaan Sebenar Suami Isteri Hanya Dengan Sensaoil & Ayuzip
 
Nama:
Email:
 

FEEDJIT Live Traffic Feed