Content feed Comments Feed

bolehkah saya verify paypal dengan menggunakan debit card?

Ya, anda boleh. Untuk verify paypal anda mestilah mendaftar dahulu di paypal. setelah anda selesai mendaftar,
  • klik pada "to Add Card"
  • penuhkan maklumat peribadi detail kad debit anda
  • masukkan alamat "billing adress" sama seperti yang anda daftarkan debit card anda di bank
  • klik pada "Add Card"
  • klik pada "get number"
  • klik pada "continue"
setelah selesai, call customer service (bahagian credit and debit card) bank anda untuk dapatkan 4 digit no expuse paypal atau anda boleh tunggu billing statement debit card anda diposkan ke rumah (biasanya sebulan) saya sarankan call sahaja pihak bank anda bagi mendapatkan expuse no tersebut.

seterusnya dengan 4 digit expuse no tadi,
  • pergi ke bahagian "to do list"
  • satu paparan untuk masukkan 4 digit no tadi akan keluar
  • masukkan no tersebut dan klik "submit"
Tahniah! pengaktifan anda selesai.
Debit card anda tadi akan dicajkan sebanyak USD 1.95 dan nilai tersebut akan dimasukkan semula ke dalam akaun paypal anda.

Selamat mencuba!

link panduan;

panduan cara mendapatkan debit card
bolehkah saya verify paypal dengan menggunakan debit card?
bagaimanakah caranya untuk saya mengaktifkan akaun Seller Ebay saya?
apa itu VCC?

1 Responses to bolehkah saya verify paypal dengan menggunakan debit card?

  1. lyanara sara Says:
  2. thanks alot, its works! nice.

     

Post a Comment

PROMOTIONS

RAHSIA SENSA OIL AYUZIP

Rahsia Sensaoil Ayuzip | Melayu Boleh
Rahsia Kebahagiaan Sebenar Suami Isteri Hanya Dengan Sensaoil & Ayuzip
 
Nama:
Email:
 

FEEDJIT Live Traffic Feed